Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
Kalender

Strategi for digitalisering i Helse Vest

Strategi for digitalisering set overordna mål og retning for digitaliseringsarbeidet i Helse Vest. Den skapar ein raud tråd mellom dei strategiske prioriteringane for sjukehusa på vestlandet og det vi skal gjere innan digitalisering

Strategien skal brukast til styring og prioritering og er derfor spissa mot 
det viktigaste vi må løyse dei neste åra. Utfordringsbiletet knytt til auka 
behov og etterspørsel etter helsehjelp, samstundes som det er mangel 
på helsepersonell, er godt kjend. Om vi ikkje lukkast med å omstille oss 
slik at vi kan behandle fleire pasientar med færre personellressursar per 
pasient, vil vi ikkje klare å oppretthalde dagens kvalitet på tenestene i 
framtida.

 

Mål: Helsepersonell brukar meir av tida si på pasientretta arbeid, slik at vi handterer behova i befolkninga.
Strategi for digitalisering i Helse Vest

 

Målet i strategien handlar derfor om digitalisering som verktøy 
til å frigjere meir kapasitet og kompetanse til pasientretta arbeid. 
Innsatsområda tydeleggjer kva vi skal gjere for å nå målet.

Kvalitet og pasienttryggleik må vi alltid ha med oss i utviklings- og 
forbetringsarbeidet. Vi må òg sikre at informasjonstryggleiken vert 
ivareteken og at dei digitale løysingane er så robuste som mogleg i ein 
beredskapssituasjon

 

 

Forenkle arbeidskvardagen  for helsepersonell

Lege som ser på en stor skjerm med masse data

Foto: Helse Bergen

Alle medarbeidarane våre treng brukarvenlege, 
digitale arbeidsverktøy som heng godt saman 
og støttar dei kliniske arbeidsprosessane.

Vi skal

  • forbetre brukarvennlegheit og fjerne tidstjuvar
  • ta i bruk teknologi som avlastar dei kliniske og administrative 
    prosessane, t.d. automatisering og KI
  • utvikle samanhengande arbeidsflater som er tilpassa 
    arbeidsoppgåvene og som fungerer på ein tenleg måte

 

Styrke pasientmedverknaden

hjemmebasert nettbehandling

Vi må ha digitale løysingar som sikrar godt samspel mellom pasient og behandlar. Dette gir betre bruk av klinisk kompetanse og kapasitet.

Vi skal

  • gje pasientar og pårørande løysingar kor dei enkelt kan involvere seg i behandling og oppfølging av eiga og næres helse

  • gjere pasienten i stand til å bidra i dokumentasjonsarbeidet

  • bruke digitale verktøy som reduserer talet på unødvendige konsultasjonar

 

Utnytte potensialet i dei løysingane vi har

Et nettbrett med blå skjerm

Vi må bruke ressursane våre på å få meir ut av dei løysingane vi har framfor å utvikle nye.

Vi skal

  • forbetre eksisterande løysingar og halde teknologien oppdatert

  • lære av kvarandre, og skalere og bredde gode løysingar

  • bruke nasjonale løysingar som støttar samhandling med andre

 

Realisere gevinstane av digitaliseringa

Et par kvinner i scrubs

Vi må ha eit heilskapleg perspektiv på teknologi, organisasjonsutvikling og den kliniske arbeidskvardagen når vi utviklar og tek i bruk digitale løysingar.

Vi skal

  • arbeide med endring av arbeidsvanar og –prosessar i takt med at vi utviklar og tek i bruk digitale løysingar

  • sikre god digital kompetanse og heilskapleg opplæring tilpassa den kliniske kvardagen

  • følgje opp realisering av gevinstar

 

Sist oppdatert 31.10.2025