Vi tilrår at du alltid nyttar siste versjon av nettlesaren din.

Endringar i utlevering av medisinsk forbruksmateriell frå 1. januar 2026

Frå 1. januar 2026 overtek dei regionale helseføretaka ansvaret for finansiering og utlevering av medisinsk forbruksmateriell innan fire område. Dette betyr at blåreseptar ikkje lenger vil vere gyldige for desse produkta etter 31. desember 2025.

Publisert 18.11.2025
Medisinsk utstyr

Foto: Svein Lunde

Illustrasjonsfoto.

Endringa gjeld for pasientar med behov for forbruksmateriell knytt til:

  • Blødarsjukdom
  • Veksthormonbehandling
  • Laryngektomi
  • Nyretransplantasjon

Kva betyr dette for pasientane?

Frå 1. januar 2026:

  • Får pasienten rekvisisjon frå sjukehuslege, ikkje resept frå fastlege.
  • Får pasienten materiell frå behandlingshjelpemiddeleininga ved det lokale sjukehuset sitt, ikkje apotek.
  • Er det er ingen eigenandel ved utlevering frå behandlingshjelpemiddeleininga.

Viktig før årsskiftet

Pasientar blir tilrådde å hente ut nødvendig forbruksmateriell frå apoteket før 31. desember 2025. 

Dersom det er lenge til neste kontroll og pasienten risikerer å gå tom, må vedkommande kontakte eiga sjukehusavdeling.

Oversikt over behandlingshjelpemiddeleiningar

Kontaktinformasjon til behandlingshjelpemiddeleiningane i Helse Vest er:  

Helse Bergen HF
55 97 41 77  
bhm@helse-bergen.no

Helse Fonna HF
52 73 46 50
behandlingshjelpemidler@helse-fonna.no

Helse Førde HF:
948 05 344
medhb@helse-forde.no

Helse Stavanger HF:
51 51 34 21
behandlingshjelpemidler@sus.no

 

Pasientar kan også søkje opp aktuell eining basert på postnummer på behandlingshjelpemiddelenheter i Norge.