Området Pasientbehandling skal sørge for at helseføretaka i Helse Vest i fellesskap har digitale verktøy som opplevast som gode i bruk, støttar den kliniske verksemda og bidreg til auka pasienttryggleik.
Området pasientbehandling er det største området i styringsstrukturen for digitalisering og er delt inn i seks delområde:
- Journaldokumentasjon
- Støtte til kliniske einingar
- Digitale helsetenester
- Legemiddel og kurve
- Lab
- Bilde
Journaldokumentasjon:
Delområdet støtte til kliniske einingar:
Støtte til kliniske einingar skal gjere kvardagen enklare for leiarar, medarbeidarar, pasientar og pårørande.
Dette delområdet har ansvar for tenester som gjer viktig informasjon oversiktleg og lett tilgjengeleg for medarbeidarane ved sjukehusa i Helse Vest. Tenestene støttar helselogistikk og samhandling, og omfattar løysingar som portørtenester, pasientlogistikk, varsling, innsjekk og betaling for pasientar.
Delområdet jobbar også med planlegging og betre systemstøtte.
Delområdet digitale helsetenester:
Digitale helsetenester skal bidra til at fleire pasientar får god og tilpassa helsehjelp, og opplever auka meistring og involvering i eiga helse.
Helsepersonell skal oppleve ein enklare kvardag ved at dei i større grad kan bruke meir tid på pasientane som har størst behov, og mindre på dokumentasjon.
Viktige satsingar er:
- behovsstyrt oppfølging med mål om å unngå unødvendige konsultasjonar
- rettleidd digital behandling (eBehandling)
- digital pasientopplæring og meistringskurs
- deling av journaldokument, prøvesvar og liknande med pasientar og i helsetenesta
- pasientinvolvert planlegging
Les meir om kva vi jobbar mot i strategien vår, og sjå filmen som forklarer han.
Legemiddel og kurve:
Delområdet Lab:
Saman skal vi bidra til å utvikle og forbetre digitale verktøy for laboratorieområdet, slik at kvardagen blir enklare for både pasientar og helsepersonell.
Her er nokre av aktivitetane og prosjekta vi i delområdet lab jobbar med:
Delområdet bilde
I delområdet Bilete ønskjer vi å bidra til at helsetenestene i Helse Vest blir meir effektive og held høg kvalitet. Det gjer vi ved å støtte opp under digitaliseringsarbeidet og ved å utvikle løysingar som møter behova til både pasientar og tilsette.
Vi jobbar kontinuerleg med å:
- få innsikt i nye brukarbehov
- forbetre og vidareutvikle eksisterande biletløysingar
- samarbeide tett med helsepersonell og teknologar
Fire mål for framtida
Leiargruppa for biletområdet har peika ut fire mål som skal styre arbeidet vidare:
- tilgjengelegheit - enkel tilgang til pasienten sine bileteundersøkingar
- kunstig intelligens - kunstig intelligens blir nytta på ein trygg og effektiv måte
- aktiv brukarinvolvering - aktiv involvering av tilsette for å sikre gode arbeidsprosessar
- synlegheit - bruken av bilete er kjent for å bidra til ei effektiv helseteneste